Wednesday, March 7, 2012

musim test

salam semua.


okay,sekarang dah start dah musim2 test. :-S ea,gemuruh itu harus adalah dalam hati ni. mklumlah,last sem result tidak memuaskan hati sgt. tapi,syukur dahlah at least aku tak dapat lagi teruk.  :) i.Allah,this sem kena belajar lagi baik lah. kesian jugak tgk muka mak aku time cakap pasal result aku. bukan ape,result aku tak delah teruk sgt pun,tapi tuh lah. harapan mak bapak. T.T nati,kena wat molek lagi. chaiyok! :D


esok ada test mineralogi,next week ada geostat kot. risau betul dgn mineralogi nih. well,sape cakap senang tuh mmg aku hatuk kepale kau kat dinding. susah wei! dahlah 4jam kedit. kalau failed subjek ni mmg nangis tak berlagu ah. dah lah aku belajar dgn prof yang mmgg kiteorang "sgt suka". -.-" ouhhh,dugaan sem ni. tapi takpe,i,Allah,ade hikmah di sebalik apa yang berlaku. geostats tuh bnyk math. aku risau jugak sbb dah lama dah tnggl math. dulu dgn sekarang mana lah sama.:-S kena belajar lah. aku ni nak sentuh buku pun malas, haihh.. terukk betul .T.T macam mane nih? :o




ouh,ouh! ada satu lagi benda yang buat aku happy. aku join open Hockey UNITEN nati. :D alaa,diorang pilih aku cukup team je. aku bukan terer sgt pun. nak banding dgn budak2 lain,aku rilek2 je lah. tapiiiiiiiiiiii,ni lah 1st time aku cakap kat mak aku pasal hoki,mak aku suka sbb ye cakap hebat lah kalau orang buleh wakil universiti ni. :D mak aku tak suka sgt aku main hoki sbb hoki ni kan kasar sikit. xmolek katanya. takpelah mak,nt ana hati2. :) jgn risau.hik2

zaman memuda main hoki. oke,mane mah? :o hik2



lagi satu cerita,aku balik kampung weekend last week. enth ape mimpi pak Islami xnak buat kelas geostatshari jumaat hari tuh. ape lagi,aku punyalah mood homesick nak mati terus call abg aku cakap nak balik. bising kejap dia. ealah,tapi kasih abng macam tuhlah.^^ last2,tiket xbeli tiket lagi,redha jelah malam khmis tuh ada tiket ke tak. naseb baik ada. :D dapatlah balik kampung. hik2 duk kampung,bnyk gile aku makan. well,kempunan lah. kat sini nak makan ape sgt. hari2 makan ayam je,muka pun dah macam ayam. :p  parokssssssssss. hik2 itulah hidup org duk universiti ni.


oke,PTPTN dah masuk. tapi masuk sikit je. buleh imagine tak yuran aku ni 2000 sayang,2000! PTPTN berapelah sgt. aku ada dalam 3 bulan lagi before habis sem 2 ni. oke,cu cite camne nak hidup? :o aku pun dah pening dah pk sal ni. Alola.. :-S ni ujian ni. dahlah elaun suksis xmasuk2.sabar jela kan. :) i,Allah,ada rezeki mane2. ^^ aku ni pun asyik boros je. kena pandai jimat sikit. kesian abang aku asyik mntk duit dgn dia je.. :p cmne lah nak kahwin nati! hahaha


oke2,babai.takat ni je menagarut. nak pegi mandi lu. babai. :D

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...